.::Kesukaanku terhadap GERMAN::.

16072010 (Jumaat)

Pheww.. Bila pakai baju kurung kali ni, terasa pulak laennya. Haha. Sudah dua bulan lebih tidak memakai baju kurung. Hari ini punya agenda yang penting. Berjumpa Datin Sri  Suzelawati demi 2 subjek yang belum terdaftarkan. Neves tahu. Dis is my last semester. Mahu pengsan kalau ada subjek yang belum di ambil. Belum cukup jam kredit, maunya aku tidak dapat konvo.

Entry kali ini mengenai tanahair GERMAN. Serius. Aku tidak pernah peduli mengenai negara aku ini sehinggalah WC 2010. Pertama tama, apa lagi kalau bukan teruna bermata kuyu Mesut Oezil. Gandingan beliau bersama anak anak teruna seperti Mueller, Schweinsteiger (Ok, aku mengaku aku salah eja nama dia. Tapi aku juga mengaku yang aku malas google), Lahm, Podolski dan yang laen2 nya la memang giler mantap. After konvo ni, aku kerja. Dan aku berazam untuk ke Brazil demi melihat pasukan kegemaran aku ni maen lagi. Uh uh. Impian ini mampu membuatkan aku tersenyum!

Oh. Lagi pasal German. Kenal itu Hitler? Tidak kenal? Kasian. Hitler itu pemimpin agung. Ahaha. Next entry aku cerita. Kali ini aku mahu berkongsi mengenai Mesut. Apa akan jadi pada beliau tahun 2050 karang? Lihat bawah. Sangat comel ok. *pengsan*. Eh eh. Lihat link ini lah. Oezil.


Comments

Popular Posts