.::Stress sehingga pengsan::.

07072010(Rabu)

Lagi beberapa hari, aku akan pulang ke kampus. Iya. Aku masih ada lagi satu semester berbaki. Perjuangan belum selesai. Masih berbaki 21 jam kredit yang tinggal untuk syarat konvo. *sigh* kawan kawan pun tinggal berapa kerat saja yang ada. Tidak mengapa, tinggal satu sem sahaja. Tidak lama bukan?

Stress. Semua orang mesti punya pernah merasai stress kan? Apa itu stress? Tekanan kalau di translete ke dalam bahasa melayu. Iya, aku juga salah seorang daripada manusia yang pernah merasa stress. Sekecil kecil masalah pun, kalau tidak di tangani dengan betul, boleh saja mendatangkan stress. Iya kan?

Huh. Sebenarnya, aku sedang mengalami stress. Tapi, yang peliknya aku ni, tengah stress, bila menaip gini, aku tidak tahu apa yang aku stress kan. Huh? Apakah? Kenapakah? Banyak benda yang membuat aku merasa stress. Iya.. Stress. Sangat. Tapi. Tidak lah sebegitu teruk.

Hih. Apa yang aku hendak taip ni? Ah. MAu pengsan dulu la. *pengsan serta merta*

Comments

Popular Posts