Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Sunday, September 5, 2010

.::Lelaki dan Kebolehan Menjadi Imam. Adakah?::.

 040910 (Sabtu)


Salam Alikh. Ahahaha.. (tiba tiba saja gelak) Ok ok. Sekarang ini malam sudah larut. 5 minit lagi ke pukul 12 tengah malam. Baru dapat online hasil ehsan hadek. Thanks ya hadek ku.

Sebenarnya, aku ketiadaan ilham untuk mengepost entry. Tapi.... Tapinya. Ketika sedang sabar menunggu satu satu page untuk loading (memandangkan internet adalah berkelajuan tahap siput sedut), mataku tertarik dengan satu tajuk. Dari perempuan untuk lelaki, yang mana ianya ditulis oleh seorang lelaki. Iya.. Lelaki..

Buat yang malas untuk mengelik, secara ringkasnya, topik itu membicarakan tentang sifat lelaki dalam masyarakat kita yang memilih wanita untuk dijadikan suri yang mana ciri cirinya, harus pandai memasak. Sedangkan, diri sendiri itu, bolehkah, atau mampukah cukup sekadar menjadi imam kepada keluarganya? Iyalah, mahu pasangan yang terbaek dari ladang, tapi diri itu sudah cukup baekkah?

Iyakan? Masih adakah golongan lelaki zaman sekarang yang mampu untuk menjadi imam kepada keluarganya? Hihihi.. Yang golongan IMAM MUDA astro oasis tuh, jangan kira lah ya. Yang itu sudah memang terbukti. Oh ya, aku minat IMAM MUDA ARAN. Hahaha..(Tiba tiba pulak memberi tahu kan?)

Okay okay. Setakat ini saja dulu ya.. Mahu berdoa semoga dipertemukan dengan jodoh yang baek baek seperti imam muda aran. Yang boleh menjadi imam untuk aku dan bakal anak anak kami. Ecececece... *shy* Amin. Gurau la.. gurau. Kalian jangan la marah.. Tiada maknanya Imam Muda Aran mahu dekat  aku ni ha..

Hahahaha.. Ok, bye!

Ada lagi kah lelaki sebegini zaman sekrang ni ya?

Yang tersangat Heklas
AraWani

1 comments:

naz said...

saya masih belajar :)