.::1, 2, 3. . . ::.

17102010 (Ahad)

Salam Alaikh.

Pagi. Menghampiri ke pukul 2. Ngantuk, tapi atas dasar janji, aku temani cinggu. Dasar burung hantu, pantang benar kalau tidak melihat cerita. Takut basi kali, basi kalau disimpan lama lama di dalam external disk. Sudahnya, aku juga yang terkebil kebil. Terkebil kebil sambil cuba menaip entry. Sekadar membersihkan sawang diblog sekadar picisan ini.

Sibuk menekan icon kalendar. Aku meghitung hari. Menunggu tarikh bahagia. Heh. Bahagia bila gadget berbunyi, mesej dari kakanda terchenta,umumkan uangnya sudah masuk. RM*00. Kerajaan gaji bila? Selepas 20 hb kan? Itu yang pasti. Ngahahah. Terima kasih kakanda. Moga ALLAH murahkan rezeki mu.

Melihat perjalanan masa, tinggal beberapa minggu lagi final exam menjelma. Akhirnya, insyaALLAH ini exam terakhir yang bakal aku tempuh sejak mendaftarkan diri sebagai mahasiswa. Perit. Tapi mungkin akan berakhir dengan bahagia. Mungkin, mudah mudahan. Sekarang pun sedang sibuk mengisi jawatan kosong kerajaan. Cuba saja. Mana tahu ada rezeki. Kalau ada, ada. Tiada, diam diam sudah.

Sepi. Jangan rasa sepi. Kau ada aku, dan aku sedar, aku still punya kamu. Pergilah cinta.Mungkin bukan sekarang masanya. Diam, mudah mudahan keperitan berlalu seiring dengan masa. Kita sabar, bukankah sabar itu separuh daripada iman?

Masih menunggu jawapan pasti. Company mana yang sudi menerima aku. Risau pun ada, bila jawapan masih tiada. Tidak mengapalah. Tunggu hingga minggu depan. Mana tahu akan ada berita gumbira. Haha.



Yang tersangat Heklas
AraWani

Comments

Popular Posts