Salam Alaikh.

Masuk ofis pagi tadi. Lengang. Eyh. Mana orang?
Tanpa memikirkan hal hal karut, aku laju laju ke pc tempat biasa aku lepak . Turn on (bukan sangap) the pc. Then mula lah mengonline.
Rupanya, cik ghazali sudah berada di pantry. Makan ban sambil buat air teh. Okeh, aku tipu. Dia minum air biasa saja.

Sempat juga pohon satu pekerjaan bertaraf spm. Tidak mengapa. Aku mohon saja. Mudah mudahan ada rezeki, dapat kerja sebelum konvo. Daripada menjadi petani tidak berpendapatan menanam anggur. Yang peliknya, menanam anggur tapi lemak pula yang banyak terhasil. Anggurnya entah hilang di mana. Hairan betul.

Syok online, tiba tiba masuk mesej. yes!!! Ada orang cari aku.

"Hot sexy Japanese/Korean model. (Wahh! Pasti teruja) Klik link untuk gambar yang lebih jelas"

Thanks!
Tidak guna!

Comments

Popular Posts