Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Friday, January 28, 2011

.::Lets Menangis Terharu::.



Satu, dua, tiga!

Wuwuwuwuwuw~~~~ *laphingus*

Sedih betul bideo nih. Buat aku menagis tersedu sedu. Masih adas rupanya lelaki berperangai setia dan tidak bertindak menginggalkan ahwek dikala ahwek sudah terketaq ketaq akibat kemalangan. Terharu kan? terharu betul...*nangis lagi*

Lagu dia pun aku feveret habes. Ha.. Aku tau. Ini LINK kalau korang mahu download yah.. Daripada The Script-Break Even.

Lelaki ini, bernama Chris Medina, berumur 26 tahun sudah bertunang dan sangat setia. Ya TUHAN.. Tolong temukan aku dengan insan seperti ini.

Ah, okeh. Mau cari tisu. ISK ISK!

p/s:Mesti ahwek dia superb gila sampai bf dia langsung tidak boleh tinggalkan dia.

7 comments:

Daniela said...

aiyaaa...sama..heheh tapi give me 5 la!!! ngeee~~ sedih kan =(

|| A r a W a n i || said...

hehe..
yep bebh.
sangat mengharukan lelaki ini..

ijatnuar87 said...

huhuhu,,,memang sangt sedey la...setia smpai mati tu...

zaly said...

mana videonya......tak ada pun...

|| A r a W a n i || said...

ijat
Ho la.. ada lagi tak llk seperti dia kat dlm donia ni ijat? Ada tak?

zaly
opss.. dh kene remove oleh owner dia la zaly.. bila tenet laju i ganti bideo yg baru yep..

ijatnuar87 said...

ader jek,kena cari la,hehehe

|| A r a W a n i || said...

ah..
malas lah nak cari...