.::MENYEPAK GAY DI PINTU SYURGA!::.

(Amaran: 18SX+18SG: Entry ini untuk Gay sahaja, penulis tidak bertanggung jawab bagi mereka yang bukan gay membaca lalu salah faham, terutama bagi yang slow, dan bagi yang nak baca, sila baca sampai habis)




Siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang perokok tegar, kuat gila hisap rokok, satu kotak minima sehari, tapi sekarang dah berhenti.., siapa?



Atau siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang pelancap tegar, kuat gila melancap, sampai pancut air mani darah, kemudian dah berhenti, siapa?



Atau siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki betina, walhal kaki korang sebenarnya jantan tapi maksud aku, korang adalah suka berzina, siap buang anak lagi, kemudian dah berhenti, siapa?



Atau mudah sikit, Siapa antara korang, yang dulu adalah seorang kaki skodeng, kuat gila berskodeng, kemudian dah berhenti,



Siapa?



Kepada mereka-mereka yang aku maksudkan di atas, tentu korang telah melalui pengalaman getir untuk berhenti lakukan semua itu, bukan?, pengalaman yang sulit untuk di kongsikan, sungguh bersusah payah, ‘mujahadah’ kata orang arab, “be in the hot soup’ kata orang putih..



Namun, Merujuk kepada hadith riwayat Al Bukhari, iaitu:



“Allah tidak menurunkan penyakit kecuali Allah menurunkan ubat untuknya”.



Dan juga hadith lain yang bermaksud lebih kurang “semua penyakit boleh di ubati kecuali jadi mayat” maka korang akhirnya berjaya jugak untuk SEMBUH sepenuhnya, 100% sembuh! Alhamdulillah!



Yang mana membuatkan mereka yang dah berhenti merokok tak boleh lagi tercium asap rokok, terus batuk berdarah.., yang suka melancap akan rasa loya bila terpandang kemaluan sendiri, yang suka berzina akan menangis bila melihat anak gadis berpelesaran.., yang suka mengintai akan rasa diri selalu di perhatikan.., begitu lebih kurang…



Namun!, simpan sahaja pengalaman berhenti korang semua dalam poket masing masing, tak perlu bersusah payah berkongsi di sini, sebab aku simpan soalan ini hanya kepada seorang sahaja.. iaitu..



Siapa antara korang?, yang dulu adalah seorang lelaki GAY, suka main belakang, tapi sekarang dah berhenti.., siapa?



Jika ada, tolong ceritakan pengalaman anda berhenti daripada GAY, bagaimana anda bermujahadah, atau apa kaedah yang anda lakukan sehingga sembuh…



Bagi yang tak tahu, Gay merujuk kepada pelaku Homoseksual, atau "hubungan sama jantina" atau nak lebih faham “hubungan luar tabie” atau “liwat”, atau senang lagi nak faham, “memasukkan kemaluan lalaki melalui lubang dubur lelaki juga”…



Jadi, soalan ini, telah aku tanya dalam blog keretamayat sejak tahun 2008 lagi, namun sehingga kini, tiada seorangpun yang sudi berkongsi pengalaman berhenti jadi gay..



Adakah mereka semua telah tinggal di neraka yang membuatkan mereka gagal berkongsi suka duka di sini?



Adakah?



Lalu aku terkenang zaman muda muda dulu, ketika beribu ribu ekor kambing biri biri sedang makan rumput di pergunungan Brokeback Mountain, dari jauh, kelihatan dua pemuda Cowboy sedang berkhemah.., kemudian mereka melakukan angkara durjana berkenaan “Things We Don't Speak Of”…



Namun, babak di atas tak de kena mengena, kerana di garisan Khatulistiwa, di sebuah asrama, kelihatan seorang aku sedang tidur dalam keadaan yang cukup menghairahkan semua gay, lalu salah seorang dari mereka telah membuka seluar aku yang buat aku terjaga, sebelum “Things We Don't Speak Of” berlaku, terus aku menyepak lelaki gay itu, dan beliau terkejut kerana aku dah tahu rahsia beliau, lalu pujuk aku dengan tangisan agar tidak menceritakan pada sesiapapun akan rahsia nafsu pelik beliau dan berjanji akan menjadi gay yang bertaubat.



Akupun meraba punggungku, takut takut ada air mani ke apa, alhamdulillah, aku masih teruna, lalu beliaupun berlalu dengan penuh malu… dan menjadi gay beriman, mudah mudahan…



Di luar asrama, kelihatan sepohon pokok yang baru nak membesar, tak lama kemudian, pohon itu mulai membesar, daunnya mulai lebat, lepas tu berbuah, kemudian, buah di petik orang, lepas tu berbuah lagi, di petik lagi, juga sesekali bergoyang dipukul ribut, kadang kadang buahnya buruk lalu jatuh, juga di timpa hujan, dan angin kencang, kini, tak lama kemudian, daun daunpun mulai berguguran, dan lepas tu, tiada daun lagi, hanya ranting ranting yang tinggal, akhirnya di tebang JKR..



Ops!, prosa di atas adalah kesan khas cinematography bagi menggambarkan masa yang telah berlalu selama 15 tahun.



Ok, 15 tahun kemudian..



Sejak tulis blog keretamayat, Aku terima banyak email, termasuklah dari gay yang mengadu masalah macam mana nak berhenti..



Terkini:



“Bro, Aku terpaksa create email ini untuk meluahkan masalah yang paling besar dalam hidup aku, aku tak tahu, kenapa aku jadi begini, iaitu aku tak terangsang tengok perempuan, tapi aku terangsang tengok kaum sendiri, (lelaki). Aku cuba kawal, baca Al quran, solat, dan ikut nasihat macam bro selalu tulis, “perasan sibuk”. Tapi masalahnya Bro, Aku berkawan dengan lelaki, belajar dengan mereka, pergi kelas sama sama, main game bersama, tidurpun bersama mereka, dan bila mereka tidur pakai kain pelikat tak pakai baju dan terselak nampak paha, aku tak tahan bro, nafsu aku naik, aku lepaskan dengan melancap, aku masih waras, tak pernah cari gay untuk melepaskan nafsu, jadi macam mana ni bro, baca Al quran, puasa, tapi hari hari bersentuh dengan lelaki.., terangsang bro., tolong!”



Jawapan:-



Pening kepala pakcik dengan masalah gay ni, pakcik takde pengalaman, dan pakcik pelik macam mana dalam dunia ni, ada orang lelaki yang tak stim tengok perempuan.., maksud kamu, tengok kareena kapoor menari pakai Sari,, pun kamu tak stim?



(garu garu kepala)



Terlebih dahulu, pakcik nak bagitahu, adalah sangat merbahaya mintak tolong orang yang tak pernah ada pengalaman menjadi gay, akan cara atau kaedah nak berhenti…, tapi sebab dah banyak sangat email yang tanya, maka pakcik kena jawab jugak, maka, pakcik cuba adaptasi masalah korang dengan meng’Synchronization’kan saiz kasut pakcik (If I were in your shoes)



Tapi jangan gelak pulak, jika pendapat pakcik tak masuk akal…, dan jika salah dari konsep lelaki gay, tolong betulkan pakcik..



Sebelum itu, pakcik nak kongsi pengalaman pakcik sendirilah, bukan masalah gay, tapi adalah lebih kurang, yang mungkin dapat membantu semua gay yang ingin menjadi lelaki beriman di luar sana..



Ok, masa pakcik muda, pakcik mudah stim melihat orang perempuan, rasa nak berzina sajer.., lepas tu ada pulak amoi yang minat sama pakcik, korang tahulah, amoi pakai seluar pendek dan peha putih macam telur dikupas, rupa pulak ada iras-iras Maria Ozawa, meleleh air mazi pakcik dibuatnya, seksa sungguh..



Tapi pakcik orang islam, pakcik percaya Allah Maha Melihat, dan Allah sentiasa melihat pakcik, dan apa yang pakcik buat, akan dinilai oleh Allah, yang mana jika pakcik buat baik sebesar zarahpun, Allah akan balas, buat jahat sebesar zarahpun, juga Allah akan balas..

Pakcik percaya, api neraka sangat panas, dan azabnya sangat dahsyat..,



Jadi pakcik yang cuba belajar menjadi lelaki beriman di akhir zaman, melalui gaya pulang ke pangkal jalan, telah yakin bahawa, jika kita taat semua perintah Allah, ikut cara Rasullullah, maka pakcik akan masuk shurga, dan dalam syurga, mengikut Buznama, BOLEH MINTA APA SAHAJA.



Nak minum arak, boleh, nak bersetubuh siang malam dengan sejuta gadispun boleh! Nak berbogel ke sana sinipun boleh, tak nak solat, tak nak puasa dan tak nak pergi haji, pun boleh, pendek kata, memang semua kat shurga boleh.., dan Allah akan gandakan nafsu kita kat shurga sebanyak 70 kali ganda, dan nafsu kita akan dapat dipuaskan dalam shurga, ha ha ha!!



Maka dengan keyakinan macam tu, pakcik tahan semua nafsu gelora muda asmara pakcik, pakcik dah tak heran tengok amoi yang ada iras-iras Maria Ozawa tu, sebab bidadari sejuta kali ganda lagi best,



Bidadari mengikut hadith, sentiasa dara, umur 16-18 tahun, pakai baju seksi, anak mata bewarna warni, degupan jantungnay berbunyi “aku cinta padamu”., cukup pandai melayan lelaki, jika tersenyum, shurga akan bercahaya, jika meludah air liur ke dalam laut, maka laut akan menjadi manis seperti madu..,



Kan best!



Pakcik juga tak jelas tengok amoi yang ada iras-iras Maria Ozawa tu minum arak berbotol botol, sebab pakcik dalam shurga nanti akan minum arak satu empangan sungai,



Pakcik tak heran tengok orang kapir berpoya poya dalam dunia yang sementara, sebab mereka mati masuk neraka selamanya sedangkan pakcik bebas nak berbogel dalam shurga sampai bila bila, ha ha ha!



Tapi semua itu, nak kena sabar, nak kena tahan nafsu dulu, dan kena taat perintah Allah, ikut cara Rasullullah, tak lamapun, tak sampai kot 60 tahun umur pakcik, dan bila dah jadi mayat, insyAllah, ditakdirkan masuk shurga, ha! Bersetubuhlah pakcik di dalam shurga di hujung kelopak bunga gergasi selama 500 tahun untuk sekali projek, ha ha ha..



Maka jadilah pakcik lelaki yang beriman dan bertakwa, yang mana bila melihat Karenna Kapoor menari dan menyanyi sampai terselak sari, pakcik terus tundukkan pandangan sambil beristigfar lalu bayangkan kenikmatan di layan bidadari, yang jauh lebih jelita dari Maria Ozawa..



Pakcik juga akan selalu ingat mati, dan buat usaha agar menjadi mayat yang diredai Allah, biarlah ujian keingian berzina ini hanya diketahui oleh Allah dan pakcik.., semoga berita tentang bidadari, akan membuatkan pakcik lupa pada artis Bollywood dan Hollywood yang lain…



Mudah mudahan..



Jadi, balik kepada masalah gay, pakcik berpendapat, sekiranya, pakcik seorang gay, yang mana bila tengok Bangladesh potong rumput pun rasa stim, tengok Faizal Tahir jauh ke dalam kolam pun rasa teransang.., maka pakcik akan sabar, dan bentukkan keyakinnan bahawa, jika pakcik masuk shurga kelak, pakcik tak nak bidadari, tapi pakcik akan pilih bidadara, (pelayan lelaki) sebab dalam shurgakan boleh buat apa sahaja dan boleh mintak apa sahaja.., ha ha ha, maka jadilah pakcik lelaki gay yang beriman dan bertakwa, yang mana bila melihat artis Tomok menyanyi, pakcik terus tundukkan pandangan sambil beristigfar lalu bayangkan kenikmatan di layan bidadara, yang jauh lebih macho dari Maher Zain, woha!



Pakcikpun pernah dengar hadith, yang mana bila orang beriman jadi mayat, dalam kubur lagi akan ada lelaki kacak teman sebagai teman sebelum hari kiamat, best tu!



Maka, Pakcik akan selalu ingat mati, dan buat usaha agar menjadi mayat yang diredai Allah, biarlah ujian gay ini hanya diketahui oleh Allah dan pakcik.., semoga berita tentang bidadara, akan membuatkan pakcik lupa pada rakan rakan gay yang lain…



Mudah mudahan…



Baik, itulah jawapan pakcik kepada semua gay di luar sana, semoga korang sabar dengan ujian Allah, dan tahan nafsu, lalu menjadi lelaki beriman lagi bertakwa..



Tapi,Jangan pulak datang shurga aku, dan terangsang tengok aku, lalu request about Things We Don't Speak Of, aku terajang korang, aku tak kira!!



Woha!



Ps: Ketahuilah, apabila kita masuk shurga, kita akan menjadi lelaki sempurna, yang mana jika atas dunia kita mati pucuk, bila masuk shurga, kita akan jadi lelaki sempurna dengan kamaluan yang besar dan tegap menongkat langit, dan jika korang gay, bila masuk shurga, korang akan jadi lelaki sempurna yang tidak terangsang melihat bidadara, tapi cintamu hanyalah untuk bidadari…, pergh.., naik syekh dah aku ni!! About Things We Don't Speak Of, Hanya Allah yang tahu rahsianya menguji kamu dengan nafsu gay dan apakah belasannya untuk gay yang bertaubat.., Wallahu’lam.



Ps2: Setiap kali aku putus cinta, aku berasa geram pada kaum Sodom yang menolak tawaran Nabi Luth, betapa untungnya jika aku ada di zaman itu-Woha selaki lagi.
Memanglah best cara penghuraian. Oklah, mulai saat ini, kalau aku termenangis gara gara termerindu ex kapel, haruslah mengingati keindahan syurga supaya aku boleh bergembira semula. Amin.

Thanks to GREENAPLLE.

p/s:Syurga memang indah.

Comments

InaYusoff said…
babe..
mudah-mudahan kan..
*hanye kamu dan aku tau saje ape maksud ini..

herm..
Amin..
bebeh..
u ckp mcm ni,
terus rasa nak nangeh..
uffff....

p/s:Sila la pujuk cepat...=,(
InaYusoff said…
tak pandai pujuk sebab diri sendiri pon tak terpujuk..

jangan nangesh..
mOhon Yang Esa bantu kita..
huhuhuhu..
xpe..
pujuk pakai pizza ok le i ni ha..
hahahaha~~

yelah.
ALLAH jek mampu tolong kita selain hati kena keras.

hope will b fine, someday.
chenta said…
i pun tahu juga maknanya...erm..

tak tahu nk komen ape sbb lately ni selalu je pkr tentang ni..

nak share dkt blog i boleh??
chenta..
share sja..
ye2. pk2 smpai sedih.
eh, jangan sedih2 tau?
ahnick said…
mudah-mudahan kte mampu..
yam kan kuat...
jgn nanges taw..
:)
Amin apaw..
ye2..
yam memang kuat bak harimau.
eh, singa.
xnanges dah...
apada nages2.. xrock okeh.
ahnick said…
elelele..
yam jgn tpu apaw..
hurm..
idop neyh xsemudah yg kte sangkekan..
hape2 pon sume dugaan yg dtg tuh xcukop utk buat kita 'mati'..
mati tulah penyembuh segala penyakit apaw..
eh.
yam xtipu.
yam jujur, ikhlas, cntik, menawan serta comel orgnya.
miaw~~

Popular Posts