Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Wednesday, July 27, 2011

.::Thanks NUFFNANG::.

Salam Alaikh..=)

Ok, once again aku telah menghapdate blog. Semua gara gara.. erm.. Gara gara.. aku bangun pagi terus senyum! Hahaha.. Hari ini memang sangat indah bagi aku. Kenapa kenapa kenapa? Sebab.. Akhirnya NUFFNANG telah menghadiahi aku dua.. Sekali lagi diulang ya.. DUA DUA DUA DUA buffer earning aka BE yang macam orang lain dapat tuh. Awwww~~ Soo Sweet.. ALHAMDULILLAH...

Nampak? Kalau tidak nampak, jangan la segan untuk mengklik gambar yang terlibat. See.. Ada dua kan? Kan? Kan? <--- Sorilah, orang ini nampak pathetic sebab pertama kali dapat BE. *lompat lompat!!!!*

Satu for Reebonz SS which aku tidak tahu iklan dia yang mana satu. And the other one pula ialah Maxis NYC Music SS. 
Kecik juga kan? Ok~~ Sila klik.

Syukur. Rezeki di situ. Ini yang buat aku kembali semangat berblogging dan berblogjogging nih. Orait guys.. Sila senyum di kala pagi supaya dapat BE macam aku!!!! Oh yeah~~~~~~~~~~~

9 comments:

sarah mohamad said...

syukur2 dapat 2 be. alhamdulillah :D

|| A r a W a n i || said...

ahahah! ye SM.. Syukur ALHAMDULILLAH..=)

iday said...

hehe,,,bagus2 lar tu,,
hepi blogging okayyy :)

|| A r a W a n i || said...

iday
ye, tengah happy balik ni.. ahaha.. thnks!=p

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

bestlah..:)

|| A r a W a n i || said...

RA aka CB
Haah, besttt..=)

nama saya SYAWAL FITRAH said...

bestnye dia, rezeki sy xsmpai lg ni~ hehe..

asnizaziz said...

wahh tahniah..bestnya..kte baru pasang..entah bile baru bole dpt..huhu >.<

|| A r a W a n i || said...

SF
Dh senyum tym bangun pagi tadi tak? Ahahaha.. che senyum, mana tau tb2 ALLAH bukakan pintu rezeki?

asnizaziz
Sabar ye nak? InsyaALLAH dapat tuh nanti.. ahahaha~~