.::TIdak Ada Sebab Untuk Aku Tidak Bersyukur Kepada ALLAH::.

Salam Alaikh..=)

Masa masuk dalam train tadi, terpandang seorang lelaki ni. Umur dalam 30-an mungkin. Sedang baca Quran. Mungkin. Ataupun Tafsir Al-Quran. Sekali lagi mungkin. Tapi yang penting antara dua itu sajalah. Quran, atau tafsirnya. Dalam hati aku.. 'Ehm, bagusnya~~"

Sekali sampai satu destinasi ni, lelaki tu berdiri. Dan.. Beliau adalah seorang OKU.

Sentap dalam hati. Malu sendiri. Dia, ALLAH tidak bagi nikmat kaki yang sempurna, tapi still dalam kekurangan dia masih mencari redha ALLAH. Aku?

Hm. Tidak ada sebab untuk aku tidak bersyukur kepada Sang Pencipta.


Senyum!


Comments

kiTA seMUA samA said…
yer,,,slagi mata dapat mmbaca,,mulut dapat bersuara,hati dapat menilai,,knpa mudah kita lupa DIA,,,,,:),,,thanks k,,,
Ayu
Btul2. ALLAH bg kita mcm2, tp still.. Kita lupa utk berterima kasih kan..
Unknown said…
saya sokong kata-kata nuridayu dan post Arawani ni..

Popular Posts