.::Being That Girl::.

Salam Alaikh..=)

Orait orait. When i decided to write this post, i know that im actually humiliate my ownself. Yah. HUMILIATE my ownself. On my previous previous entry, ive told that im hate reading malay love novel. I hate it! I hate it. Ok, ive said it twice.

But now. Im reading a NOVEL. Novel melayu yang di tulis oleh manusia bernama HLOVATE. Tajuk novel 5 Tahun 5 Bulan.

Rasa macam mahu hempuk kepala sendiri bila pandai koyak pembungkus novel ni. Baca a part of isi novel dekat kulit belakang, my tangan automatically koyak pembungkus novel. Dari first muka surat, tanpa kesedaran buka lagi ke halaman seterusnya sampai sekarang sudah satu per empat isi novel aku terokai. Aku hayati. Baca, gelak. Malu malu sorang sorang. Oh damn. It was so not me. Hmph. What?
Its a criteria of perempuan pondan again. Me. Changging to perempuan pondan. *nangis*

And dalam simpanan there is another three novel written by her/him. Pengsan.

Thats my adik yang suka baca novel. Well, biasalah, budak budak baru mahu naik. Suka baca novel cinta fantasi yang tiada kewujudannya di dunia nyata. Even kesah Shah Jahan dan Mumtaz tuh pun not sure betul ka tidak. Ok, aku kelihatan sangat pesimis di situ. Tapi biarlah.

And my older sister ni pula happy ajak aku bersubahat belikan adik aku nenovel tuh. Aih. Kalau belikan buku rujukan SPM ada la juga menafaatnya kan Jemah. Such a good sis sista.

Oklah, mengarut banyak.Salam.

p/s: 3 novel dari penulis yang sama ni. Sapa yang mahu baca? Aaaaaaku jugak. *pasrah*




Comments

Aleen Aiden said…
aku bukan penggemar novel.novel melayu ke omputih ke cina lagilah jauh skali.kah3
tapi aku tau yg hlovate tu memang popular skang.
aleen aiden
babe. me oso ok. but xtahu napa? rsa cm nak backhand jep penulis ni. hilang kemachoan gue bca novel tau.

Popular Posts