Salam Alaikh~

Alhamdulillah. Bahagia rasa hati. *senyum*

Banyak hubungan yang terputus dulu, dengan izin ALLAH tersambung kembali. Kawan yang pernah aku tinggal, aku lupa bila bahagia, satu-satu datang memeluk. Ingatkan aku untuk terus hidup. Hidup ini perjuangan, dan iya, kita pejuang. Aku pejuang.

Alhamdulillah~
ALLAH titipkan aku dengan ukhwah persahabatan. Sahabat dari beberapa belah, yang mana aku tahu akan ada saat susah dan senang aku. Saat bangun dan jatuh aku. Saat gelak dan nangis aku. Aku mohon ya ALLAH, tolong pelihara aku dan ukhwah ini. Mohon ikhlas hati hati kami, ukhwah ini terjaga till jannah~ Mudah-mudahan. Amin.

Alhamdulillah~
Untuk segala nikmat dan ujianMU ya ALLAH. Cukup. Biar aku jadi manusia yang tahu bersyukur. Bahagia itu asasnya letak dalam hati ini. Aku mohon padaMU ya ALLAH, jadikan hati ini hati yang mudah memafkan salah silap orang lain. Jadikan minda ini minda yang cepat melupakan kejahatan orang lain. Amin.

Alhamdulillah~
Tiada nikmatMU yang patut aku dustakan TUHAN.
Mohon aku jadi manusia yang tahu mengambil ikhtibar dari semua ujian. Sedar, KAU rindukan aku kn?

Mudah2an bukan aku selemah-lemah manusia itu.


p/s: teruskan hidup.

Comments

Popular Posts