Perayaan Hari Raya Eid Adha kali ini adalah sangat simple.
Bangun pagi. Solat raya. Salam. Makan. Tengok tivi. Bergomolan. Makan. Tengok tivi. Menggigit. Makan. Online. Makan.

Cuba kira berapa kali perkataan makan terjadi. Begitulah ciri ciri gadis gemuk yang meraikan raya secara SEDERHANA. Motip sangat tibatiba capslock.

Bosan bosan di petang raya kedua sememangnya mengundang aktiviti personality quiz. Jadi hari ini, aku memilih untuk menjawab quiz 'What animal are you and your magical ability'. Dulu masa interview dengan CIMB, interviewer tanya, kalau aku diandaikan sebagai binatang, aku ini jenis binatang apa?? Bolehlah siap sebuah kek sementara tunggu masa untuk aku berfikir. Jujur aku buntu. Binatang apakah aku ini? Last-last.. ok, lets keep it secret.

So, untuk jawapan quiz di atas,

You are a hawk. Hawk people are intelligent, and love to be around and know about other hawks,. You are fast and friendly but can fierce and dangerous when you want. People come to you to pass messages and get news. The powers of the three stages for Hawk are; 1st- better eyes sight and faster reflexes 2nd- Be able to feel other hawks' minds and where they are 3rd- message other hawks via your mind over long distances.
Extras are you are able to guesstimate (although not always right) what animal someone will get. What kind of Hawk you are depends on where you live and your appearance.

result image
Me as a HAWK!
 Hihi. Haah, me as hawk. Selepas ni, boleh lah buat gorengan kalau interviewer tanya soalan yang sama. 

Setuju atau tidak. Well~ Biarlah rahsia. Again. Hahahah~!

p/s: tiada kaitan dengan kau. Tapi kalau mahu terasa juga, apa boleh buat~

 


Comments

Popular Posts