Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Wednesday, April 24, 2013

Hari ini. Ada hari TTP. TTP stand for Treasury Transformation Programme. Ala. Kan bekas PM kita ahbam Jib buat GTP tu.. Government Transformation Program dengan tujuh NKRA. So untuk Kementerian Kewangan, hari ini hari sambutan untuk menyokong Transformasi nilah kekdahnya. Aku suka jugak Transformasi ni. Tapi kalau transform nak dekat-dekat pilihan raya, baik tapayah la.. Macam- macam aktiviti ada. Paling hebak, dikir barat. Siryus terhibur. Terkenang zaman muda remaja dulu. Sekolah aku selalu johan seluruh Sabah untuk dikir barat. Memang hebat.

Masuk lambat, so sempat nampak yang kedua dari lima penyertaan
Ha, nampak tak permainan dia di situ? Semakin dekat ke pentas. yang ini penyertaan ketiga
Masuk kumpulan ke empat. Tajuk kumpulan? Pahlawan Transformasi. Kerlas~





Liplab beb. Wakil bahagian kamiorang. *kembang idung*
Entrance, hebaaaak~
Oh, peminat. Nanti iolls up resepi okay. No wery. Mak rase terharu atas permintaan uolls tau. Love uolls owez.. *waving*

1 comments:

InaYusoff said...

cepat sikit...
arahan ni..
hahah..

luv u tooo...