.::Ah, sentap la macam ni!::.

23082010 (Isnin)


Rasa macam mahu nangis la. Aku sentap tahu. Macam ni la kan.. Macam ni la.. Aku tahu la aku menumpang. Menumpang di sudut sudut. Tapi memang macam ni lah nasib orang yang menumpang kan. Apa boleh buat. Kenapa? Kenapa aku sentap. Aku sentap sebab aku terkunci pintu. Ah. Teda teda seja bah kau ni. Gara gara itu pun mahu sentap.

Eh eh. Aku terkunci bukan sekejap tahu. Bak kata pepatah, bagai menunggu durian jatuh pada bukan musimnya. Aku ketuk, jerit ala ala suara tersepit gitu sebab malu jiran sekeliling dengar. Ketuk pintu kuat ala ala tidak kuat sebab malu juga kalau orang tengok. Lamaaaaaaaaaa.

Nora ada dekat dalam. Tapi dia buat bodo saja tengok aku jerit jerit suruh orang bukak pintu. Nora, ko memang kejam kan? Tapi aku paham. Ko hanya seekor nora yang memang tidak akan pandai membuka pintu. Siapa Nora? Teka la! Jawapan ada di sini. (Oh, nama itu timbul secara tiba tiba. Maaf Nora)

Ketuk ketuk ketuk ketuk ketuk sampei lebam, barulah housemate yang laen tolong buka. Uh uh. Syukur ko sambut aku dengan senyuman. Terpadam api kemarahan ni. Naek atas, kreukkkkk (Macam ni la lebih kurang bunyi tombol di putar.) Ah???!!!! Kunci lagiiiiiiiiiiiiii..............................................

Begini la kan.. memang begini la......

Akhirnya, dapat masuk jugak. Ah, malas sudaa mahu sentap sentap. Happy mother's day mak. Mahapkan anak mu yang jauh ni ya. Ni bideo untuk mak. (Tiba tiba pula kan?)

VIDEO UNTUK MAK SAYA. THANKS UNTUK PEMVIDEO DAN PENGHAPLOAD. AKU TUMPANG MAHU BAGI UCAPAN UNTUK MAK HAKU JUGAK, HAA.. JANGAN MARAH..

P/S: Sayangi lah mak mak kita selagi mereka ada. Sayang bapak jugak. Ah,sayang dua
dua lah!

Comments

Popular Posts